Wielrennen wordt deze lente zeker zo interessant

This is the place to hang out when you have finished your aviation related discussions, please remain always friendly and respectful against each other! Offensive and/or racist remarks are not allowed.
Post Reply
SN30952
Posts: 7128
Joined: 31 Jul 2003, 00:00

Wielrennen wordt deze lente zeker zo interessant

Post by SN30952 »

Wat hangt er nu aan onze fiets?
Wielrennen wordt deze lente zeker zo interessant als luchtvaart.
Een paar miljard achteroverdrukken kan in de luchtvaart.
Met een Lamborghini rondsjeezeen, nog niet.

Maar met de onthullingen die er nog staan te komen, kan men nog vanalles verwachten.
Dat wordt straffe caffeepaat, in de komende weken.

Zou er in de luchtvaart zwijggeld betaald zijn via Luxemburg? Het wordt gezegd....
We gaan nog meer van zulke verklaringen lezen: "Wie had schoenmaat 41 bij begin van zijn loopbaan en schoenmaat 44 op het einde ? En dit na inname van onopspoorbare groeihormonen" :wink:
Wie had er toen hij bij SN begon begin de jaren 90 welgeteld een (1) grijs kostuum en op het einde.... :lol:

SN30952
Posts: 7128
Joined: 31 Jul 2003, 00:00

Woensdag op de luchthaven van Zaventem:

Post by SN30952 »

Woensdag op de luchthaven van Zaventem:
Een ex-wereldkampioen (ongevraagd) in een televisieinterview:
'Ik durf NU plassen'.

Was dat een fatale verspreking?
Durfde hij vroeger niet?
Durven is kunnen.
Blijkt dat sommige wielrenners om te plassen durf nodig hebben....
(mij volstaan 3 pintjes :lol: )

C_J
Posts: 498
Joined: 23 Aug 2004, 00:00
Location: BRU

Post by C_J »

Deze zaak is een regelrechte schande! Als de beschuldigingen tegen die Lefevre kloppen, zit zeker ook Tom Boonen in de problemen. Ik hoop dat hij clean is, aangezien ik toch enige sympathie heb voor zijn persoon.

Los van dat heeft wielrennen als sport elke geloofwaardigheid verloren. Het is één groot bedrog!

Hopelijk blijft mijn sport (voetbal; de perfecte combinatie van kracht, snelheid, techniek, talent en teamgeest; welke andere sport heeft dit? ;)) clean, als ze dat nu al tenminste is...

Bracebrace
Posts: 272
Joined: 04 Apr 2006, 00:00

Post by Bracebrace »

Een schande? Totaal geen schande. Dat de wereld nu zijn naïviteit verliest, ach ja... 't was toch een publiek geheim dat er nog altijd duchtig gespoten wordt? Hier is toch niets schokkend aan? Ik snap het allemaal niet eerlijk gezegd.

De media legt er zo'n heilig doekje om, alsof renners zo katholiek zijn... maar in werkelijkheid is het de sport van de hard zwoegende boerkes op hun fietske. Stielmannen zijn het, die net zoals in het echte leven, liever iets in het zwart vereffenen dan legaal. Foefelaars grand çru.

Wat mij wel gelukkig stemt is dat ze eindelijk eens de echte mannen aanpakken die anders altijd vrijuit gegaan zijn: de boerkes die het tot grote piet in maatkostuum hebben gebracht. Zij die het zelf niet meer moesten doen, en anderen dan maar de zwarte piet doorschoven.

Trouwens, familie koerst bij de veteranen, ook daar spuiten ze nog EPO. Als is het daar wel om de jaarlijkse achteruitgang op te vangen...

SN30952
Posts: 7128
Joined: 31 Jul 2003, 00:00

Bedrog = bedrog

Post by SN30952 »

grote piet, zwarte piet, Bracebrace.
We weten allemaal wie Sinterklaas is?
Dat belet toch niet dat 'foefelen' oneerlijk is.

De biecht van de leeuw van Vlaanderen was duidelijk: de veroordeling door Jan Publiek is hem zwaar gevallen, hem, zijn vrouw, zijn familie.

Al is de leugen nog zo snel.
Om in wielrennerstaal te blijven: goede benen, slechte benen.
De leugen heeft korte benen, zodat de waarheid haar kan achterhalen.

Ik zei het al: Wielrennen wordt deze lente zeker zo interessant als luchtvaart.
De Zwitsers kunnen ook op het Swissair proces niet blijven ontkennen of liegen, daar zal de waarheid hen ook achterhalen.

Het betrappen van leugenaars
Goede leugenaars (op p6.)
Uiteraard is het zo dat de ene persoon beter kan liegen dan de andere persoon.
Hoe beter de leugenaar is, hoe moeilijker het zal zijn om hem te betrappen.
.....
een goede leugenaar voldoet aan ten minste vier kenmerken:
(1) hij is origineel,
(2) hij kan snel nadenken,
(3) hij praat gemakkelijk en
(4) hij heeft geen last van gevoelens van schuld, angst en opwinding.


Image
En nu, bekijk dit nog eens.

Bracebrace
Posts: 272
Joined: 04 Apr 2006, 00:00

Post by Bracebrace »

Foefelen is en blijft oneerlijk, maar eigen aan elke mens. Ik heb geen probleem met het schorsen van wielrenners, ik heb een probleem met de heiligheid en naïeve verdedigingskunsten van bepaalde supporters, en dat beperkt zich niet alleen tot het wielrennen.

Trouwens, draai de rollen niet om hé. Het is niet omdat een leugenaar aan 4 kenmerken zou voldoen, dat eender wie die aan de 4 kenmerken voldoet ook een leugenaar is.

Post Reply