KLM weert het weekblad HP/ De Tijd uit haar vliegtuigen

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
SN30952
Posts: 7128
Joined: 31 Jul 2003, 00:00

KLM weert het weekblad HP/ De Tijd uit haar vliegtuigen

Post by SN30952 »

KLM weert het weekblad HP/ De Tijd deze werk uit haar vliegtuigen en wachtruimten.
Aanleiding is de foto op de voorkant waarop het net lijkt of een Boeing van de KLM in de hoogste kantoortoren van Nederland vliegt.
"In een week dat we de slachtoffers van de aanslagen in New York herdenken, is dit onnodug pijnlijk voor passagiers en personeel" aldus een zegsman van KLM, dat het contract met de uitgever van HP / De Tijd voorlopig heeft opgeschort.
Ook de Nationale Nederlanden*, eigenaar van de toren, is 'onaangenaam verrast". De omslag verwijst naar een stuk over de dreiging van moslimterreur in Nederland.

*verzekeringsbedrijf

User avatar
liebensd
Posts: 1780
Joined: 31 Mar 2003, 00:00
Location: Hoeselt, Belgium
Contact:

Post by liebensd »

Wat denk ge dan van deze Foto?

Image
Een verzoening tussen twee culturen?


Groeten,

Dave

SN30952
Posts: 7128
Joined: 31 Jul 2003, 00:00

Wat bedoel U?

Post by SN30952 »

liebensd wrote:Wat denk ge dan van deze Foto? Een verzoening tussen twee culturen? Groeten, Dave
Mis ik iets Dave, ik zie niks op deze foto.
Een collega van mij zei: Ik zie dat ik niks zie...

User avatar
liebensd
Posts: 1780
Joined: 31 Mar 2003, 00:00
Location: Hoeselt, Belgium
Contact:

Post by liebensd »

Ik bedoelde gewoon dat het iets symbolisch is. Een vliegtuig van Saudi Arabie ( Erg moslim gezind) boven een kerkske ergens in Zaventem. Vandaar dat ik er onder zetten een verzoening tussen 2 godsdiensten en geen aanval.

Groeten

Dave

User avatar
Sabena_690
Posts: 3378
Joined: 20 Sep 2002, 00:00

Post by Sabena_690 »

Dave: Fons bedoelt dat de foto er niet door komt ;)

Ik weet op welke foto je het hebt, maar 'hotlinking is not permitted' bij Jetphotos! Je zal een link moeten geven...

Groeten
Frederic
Brussels Airlines - Flying Your Way

Post Reply