Poging 200 safety cards te verzamelen dit jaar...

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
User avatar
CTBke
Posts: 1141
Joined: 13 May 2003, 00:00
Location: Newark NJ

Poging 200 safety cards te verzamelen dit jaar...

Post by CTBke »

Hoi allemaal,

Ik ben Kevin Goolaerts en ik ben al van mijn 12 jaar bezig om safety cards te verzamelen. Momenteel zit ik al aan de 185 kaarten. Het streefdoel is om aan 200 te raken voor 01/01/2006. Als tegenprestatie is er een fuif voorzien en natuurlijk krijgt de persoon die de 200ste kaart binnenbrengt ook iets. Meer informatie vind je op de website

www.redkevin.be

GRTZ kevin

Rayman
Posts: 268
Joined: 10 Jun 2005, 00:00
Location: NL

Post by Rayman »

Hoi Kevin,
ik kan je niet helpen, maar 200 safety cards lijkt me wel een leuke verzameling, en vooral als ze helemaal verschillend zijn.

Toch betwijfel ik (een klein beetje) of het bemachtigen van deze cards toegestaan is.

Ik wens je veel succes, maar aub daarna niet met life vests beginnen.

User avatar
CTBke
Posts: 1141
Joined: 13 May 2003, 00:00
Location: Newark NJ

Post by CTBke »

veiligheidskaarten is niet perse toegestaan, maar de maatschappijen hebben meestel wel een stapeltje extra kaarten aan boord. Life vests heb ik reeds al maar afgekeurde dus niet van vluchten :-)

User avatar
fokker_f27
Posts: 1812
Joined: 19 Nov 2005, 00:00
Location: Weerde, Zemst - Belgium

Post by fokker_f27 »

Eigenlijk is dat illegaal ja.

User avatar
CTBke
Posts: 1141
Joined: 13 May 2003, 00:00
Location: Newark NJ

Post by CTBke »

fotos nemen tijdens het opstijgen mag normaal gezien ook niet alsook het spotten in zaventem he :-)

waldova
Posts: 731
Joined: 21 Aug 2004, 00:00

Post by waldova »

Hallo,

Als je geinteresseerd ben zal ik eens kijken welke ik hier op mijn werk bij Air Nostrum kan verkrijgen! Als je geluk hebt kan ik je eentje bezorgen van de CRJ900! Air Nostrum zal de eerste maatschapppij zijn binnen europa die dit type gaat gebruiken dus een safetycard van dat type is wel een speciale!

User avatar
CTBke
Posts: 1141
Joined: 13 May 2003, 00:00
Location: Newark NJ

Post by CTBke »

cool :D

zou heel tof zijn.

GRTZ kev

Post Reply