Geachte,
Zoals velen waarschijnlijk van jullie weten is de Dreamliner van Jetairfly in onderhoud in Londen Luton.
Nu vertrekken wij volgende maand naar Miami met Jetairfly en merk dat de OO-JNL serieus inspringt op longhaul vluchten van Jetairfly, zelfs de 767-300 van Euro Atlantic voert ook transatlantische vluchten uit. (zoals vandaag met een paar uur vertraging vertrokken naar Miami).
Mijn vraag is nu: wanneer komt de Dreamliner van Jetairfly terug uit inderhoud zodat alles een beetje terug genormaliseerd wordt? Want heb geen zin om terug 10 uur in een 767-300 te zitten van Euro Atlantic, zeker omdat de seats al gereserveerd zijn in comfort class en ik extra betaald heb voor extra beenruimte.
Groetjes,
Karel
Dreamliner Jetairfly
Moderator: Latest news team
Re: Dreamliner Jetairfly
Re-entry into service of OO-JDL foreseen on 22 January.
André
ex Sabena #26567
ex Sabena #26567
-
- Posts: 153
- Joined: 20 Apr 2009, 11:10
Re: Dreamliner Jetairfly
Was it a forseen maintenance?
If yes, why do that at LTN instead of BRU's Jetairport
If yes, why do that at LTN instead of BRU's Jetairport
Best regards,
Sergioboeing
Sergioboeing
Re: Dreamliner Jetairfly
I'm not sure whether Tec4Jets is allowed to perform all maintenance items (scheduled or not). Think about heavy checks, or heavy structural repairs. Getting the approval to perform maintenance tasks which only come up every once in a while, can be very cumbersome, and not very efficient. As such, it may be more beneficial to send the aircraft to an MRO with the approval for those tasks, rather than doing it yourself. This is particularly true for airlines with a rather small (sub)fleet.
I don't know why the 787 was sent to LTN, but I'm sure they have their reasons to do so.
I don't know why the 787 was sent to LTN, but I'm sure they have their reasons to do so.
Thomas