Still very bad publicity for SN. Some of the comments (Dutch):luchtzak wrote: ↑13 Jan 2017, 22:48The article has been rewritten, now with positive feedback from Luc Dewilde, aviation journalist and specialist.Jaguar wrote: ↑13 Jan 2017, 14:10 Some drama just posted on hln
http://m.hln.be/hln/m/nl/960/Buitenland ... oudt.dhtml
"Mensen die een ticket kopen bij Brussels Airlines verwachten toch niet dat ze moeten vliegen met Russische brol, in hun reclame zal je zoiets niet ontdekken."
"Het gaat er steeds verder op achteruit bij Brussels Airlines. De toestellen van bmi regional zijn ook al twijfelachtige toestellen. Nog oudere BAe 146's, soms degoutant smerig."
"is dat de kracht van het grote lufthansa? een tweedehandsvloot van russische toestellen voor de belgische markt, tegen premium prijzen. bad deal! mij zien ze niet meer."
"Wat maken mensenlevens uit, als het maar geld opbrengt!"
"Je zal maar reizen in zo'n doodskist, allemaal de schuld van Brussels Airlines, die over lijken gaan, alles voor gewin. Tot zo'n vliegtuig op Brussel neerstort. Maar ja, het is makkelijker met de Russen te lachen..."\\