OO-JNL

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

OO-JNL

Post by kwiekk »

Hello,

Weet er iemand waar de Jetairfly 767-300 OO-JNL zit? Laatste vlucht zou naar Ierland zijn.
Waarschijnlijk vliegen wij met dit toestel in Februari naar Miami, klopt dit ook?

groetjes

JAF737

Re: OO-JNL

Post by JAF737 »

kwiekk wrote:Hello,

Weet er iemand waar de Jetairfly 767-300 OO-JNL zit? Laatste vlucht zou naar Ierland zijn.
Waarschijnlijk vliegen wij met dit toestel in Februari naar Miami, klopt dit ook?

groetjes
Klopt en klopt ;-)
De JNL zit in Shannon (in painting)

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: OO-JNL

Post by kwiekk »

bedankt voor het antwoord,
Dus je bent 100% zeker dat het met de OO-JNL is? En hoe is de comfort class in dit toestel? Beter of gelijk aan de OO-JAP?

Groetjes,

sergioboeing
Posts: 153
Joined: 20 Apr 2009, 11:10

Re: OO-JNL

Post by sergioboeing »

kwiekk wrote:bedankt voor het antwoord,
Dus je bent 100% zeker dat het met de OO-JNL is? En hoe is de comfort class in dit toestel? Beter of gelijk aan de OO-JAP?

Groetjes,
Hi Kwiekk,

I flew in economic class with this aircraft in July. I expected to get the same comfort as the OO-JAP and I must say that it is even better. I don't know if it has been refurbished recently but it looks nice, it is clean, the seats are comfortable with In-flight entertainment (games,movies etc).
So I was very happy :D .
Best regards,
Sergioboeing

User avatar
KriVa
Posts: 1418
Joined: 31 Mar 2010, 20:15

Re: OO-JNL

Post by KriVa »

Eventjes hierop inpikken.
kwiekk wrote:...
Dus je bent 100% zeker dat het met de OO-JNL is?
...
100% zeker ben je nooit, tot je effectief aan boord bent (en dan nog...). Hoewel de kans vrij tot zeer groot is dat OO-JNL nu inderdaad gepland zal staan op die vlucht, kan er natuurlijk veel gebeuren tussen nu en februari. Om operationele redenen kan het bijvoorbeeld zijn dat de vlucht zou uitgevoerd worden met een 787, of met een vliegtuig van een subcharter. Dit weet je zelden tot nooit op voorhand.
De route kennende, is de kans echter wel groot dat OO-JNL inderdaad je vliegtuig zal zijn op die dag. ;)
Thomas

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: OO-JNL

Post by kwiekk »

hello,

Bedankt voor de info. Vorig jaar was onze vlucht naar Miami voorzien met de oo-jap, maar om technische redenen vlogen we met de 767-300 van EuroAtlantic, wat een ramp was. Vuil, totaal niets van comfort...

Daarom stel ik me gerust dat het vrijwel zeker met de oo-jnl zal zijn.
Niet dat ik kick op luxe, maar voor zo een lange vlucht is comfort class echt wel de moeite. Vooral de beenruimte op de 2de rij. Als je ervaring in economy al zo positief was, dan moet het in comfort class ook al de moeite zijn!
Trouwens, de eerste foto's van de nieuwe paint staan al op internet! Mooie kleuren!

bedankt voor de info!
Attachments
767-300.JPG

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: OO-JNL

Post by kwiekk »

Hallo,

Ik kan nergens de OO-JNL van Jetairfly meer vinden. De laatste vlucht zou op 25 oktober zijn geweest naar Heraklion...

groetjes,

JamesD
Posts: 61
Joined: 17 Apr 2015, 10:59

Re: OO-JNL

Post by JamesD »

In H40 at Tec4jets for maintenance...

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: OO-JNL

Post by kwiekk »

thanks!

User avatar
Bottie
Posts: 2075
Joined: 18 Jan 2004, 00:00
Location: 2nm from EBUL
Contact:

Re: OO-JNL

Post by Bottie »

kwiekk wrote:thanks!
Ik zou vanaf 01/01/2015 naast den hangaar gaan slapen :lol: :lol:

Post Reply