kosten stoelreservering

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

kosten stoelreservering

Post by kwiekk »

Hallo, zoals jullie al weten vliegen wij met de oo-jap naar Miami heen-en terug in mei.
We vliegen in comfortclass en zoals reeds eerder gelezen op dit forum zijn de eerste 2 rijen zeer ruim van beenruimte.

Nu, hoeveel kost het om een plaatsreservering te doen, en van welke datum kan dat?

groetjes,

User avatar
Atlantis
Posts: 4952
Joined: 12 Apr 2005, 00:00

Re: kosten stoelreservering

Post by Atlantis »

Beste,

De prijs kan je zien wanneer je bij hen online boekt. De prijs per persoon voor het extra comfort is 64,5 euro enkele vlucht. Voor de return moet je dit er nog eens bijrekenen
Dit boekt je onmiddellijk wanneer je je vlucht boekt, dus geen limiet.

sean1982
Posts: 3260
Joined: 18 Mar 2003, 00:00
Contact:

Re: kosten stoelreservering

Post by sean1982 »

Als je echt een bepaalde stoel wil, dan kan je die vanaf 14dagen voor vertrek op 'mijn Jetairfly' reserveren. Voor mijn vlucht naar PUJ was dat 20EUR per stoel per vlucht.

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: kosten stoelreservering

Post by kwiekk »

Bedankt voor de reacties, ik heb al gehoord dat het tot 50euro kan gaan voor een zetelreservatie in comfortclass...

Lysexpat
Posts: 151
Joined: 31 May 2013, 11:44

Re: kosten stoelreservering

Post by Lysexpat »

Het is maximum 25€ per traject.
http://www.jetairfly.com/nl/vragen mijn reservering/ Reserveren van een type plaats in het vliegtuig

kathi
Posts: 1
Joined: 17 Nov 2014, 12:44

Re: kosten stoelreservering

Post by kathi »

Zoals je zei; voor die kleine meerprijs is het wel aan te raden. Ik verwacht dan ook geen business-class-format, maar wat extra is wel mooi meegenomen, zeker voor die lange vlucht.
kathi

Post Reply