oo-jap interieur

Zone pour tous les messages en Français (Seulement si vous ne pratiquez pas l'Anglais) - De plaats voor alle Nederlandstalige berichten (Enkel als U de Engelse taal niet machtig bent) - Forum für alle Deutschsprachigen Beiträge (Nur im Falle Sie Englisch Nicht Beherschen)

Moderator: Latest news team

Post Reply
kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

oo-jap interieur

Post by kwiekk »

hello,

Im mei vliegen wij met de oo-jap naar Miami - en terug in comfort class.
Kan er mij iemand zeggen of die "comfort class" van de oo-jap een beetje de moeite is?
Ik probeer op het net foto's te zoeken maar helaas...

alvast bedankt,

sean1982
Posts: 3260
Joined: 18 Mar 2003, 00:00
Contact:

Re: oo-jap interieur

Post by sean1982 »

Voor de vrij lage prijs die een upgrade kost is het zeker de moeite. De extra beenruimte is altijd mooi meegenomen en de catering is zeker en vast beter dan in economy.

JAFflyer
Posts: 188
Joined: 06 Nov 2006, 14:36

Re: oo-jap interieur

Post by JAFflyer »

Mijn tip: boek comfort class en bij de seat reservation 2 weken voor vertrek: boek een stoel ergens op de eerste 2 rijen. Hier is de beenruimte werkelijk enorm!

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: oo-jap interieur

Post by kwiekk »

bedankt om te antwoorden,,

Zoals je zei; voor die kleine meerprijs is het wel aan te raden. Ik verwacht dan ook geen business-class-format, maar wat extra is wel mooi meegenomen, zeker voor die lange vlucht.

bedankt!

kwiekk
Posts: 95
Joined: 10 Nov 2013, 00:06

Re: oo-jap interieur

Post by kwiekk »



aan 1.47 kan je even zien hoeveel beenruimte je hebt bij de eerste en tweede rij in comfortclass.

Sai
Posts: 200
Joined: 31 Mar 2012, 22:35

Re: oo-jap interieur

Post by Sai »

You also have a seperate check-in and you can use the fast lane check-in at BRU...less stress :-) the lounge I don't know for sure, maybe it is included or maybe only for VIP package deals...

Post Reply