It seems that Martinair returned 2 boeing 767 to their leasing company and is selling their 3 other pax. 767. Which means that they have no more "aging" passenger fleet...
Flew them to Aruba in the winter in comfort class, and they were "pretty" good for a charter airline...
Hopefully this doesn't mean the end of Martinair passenger flights, and I hope that they manage to find some Airbus a330 soon.
your thoughts?Nadat Martinair begin deze maand de 2 763's PH-MCG en PH-MCH buiten dienst heeft gesteld en teruggaan naar de leasemaatschappij, bied Martinair haar 3 eigen 763's nu ook per direct te koop aan. (per direct:als je een account heb kan je doorklikken en daar staat available: imediately)
http://www.speednews.com/EquipmentResul ... ype=-300ER
Het gaat hierbij om de serienummers 25312, 26469 en 26470, welke na wat googelen uitkomen bij respectievelijk de PH-MCI, de PH-MCL en de PH-MCM.
De 4e nog overgebleven MP 767 is de PH-MCJ, welke wordt geleased. Dit leasecontract loopt in 2011 af als ik goed ben geinformeerd.